Single itu 1 Seni!!!

Gua tak paham, memang tak paham dan kalo boleh taknak paham!!!! Ape masalah nye jadi single ni ye? Salah ke kalo suka jadi single.. Weh..SINGLE ITU SENI tau tak?? hanya orang yang tau,paham,mengerti dan alami nye je yang tau.Huhuhu..tapi kena yang betul2 enjoy single mode la kan. Ni kalo single tapi dalam hati dok betaman2 tade makna nye nak rasa seni itu.

Ape jadahnya gua wat entri nih.? Haa..gua pun tatau sebab2 kukuh nye. Tapi rasanya sebab gua da malas nak layan soklan2 paparazzi yang tak abes2 sebok dok tanya sampai bila gua mau single ni? Adoii la..daripada korang2 bersoal jawab kenapa orang ni single,kenapa org tu single kan, lagi baik korang doakan kebahgiaan dorang. Lagi dapat pahala tau. Kalo dorang single tapi tak menyusahkan orang, tak sakitkan hati orang pun da cukup  baik la.. Ape,korang ingat kalo korang dah kawen,dah ada kapel korang la makhluk yang paling bahagiaaaaaa di muka bumi Tuhan ini??? Kalo korang rasa camtu, aku doa2 kan berterusan la camtu. Sebab panas tak slalaunya sampai ke petang kan..Bersedia la slagi termampu.. Yang penting berdoa.. and yang paling penting skali... JANGAN KATA KAT ORANG OR CARI SEBAB KENAPA ORANG SINGLE,KANG KALO TANGGAPAN KORANG TU SALAH,PASTU KALO PATAH BALIK KENA BATANG IDONG SENDIRI, CAMNER???


Apa2 pun..single itu tetap lah seni yang indah bagi gua.. apa guna nya ada pasangan kalo hanya tau menipu, sakit kan hati dan bla.bla..bla.. laa..malas gua nak type pepanjang. So, SINGLE itu 1 Seni yang tiada bandingan nya. Muahahahaha...  ariossss.. (^_^)

2 comments:

Abang Jonni said...

huhu... satu hari nanti akan berduet gak.... takkan nak kuar single je....keluar album plak... pastu jadi berkumpulan.... huhuhu..

DyaMohd said...

hihihi..thanx abg jonni.kalo tade pun ta kisah..janji hidop mau hepi. (^_^)