adat kapel kah?

Ni cite jumaat lepas la.gua baru rasa macam nak publish arini je.masa gua balik keje jumaat petang tu,macam biasa arr gua naik feri kan.pastu dok best2 layan feeling kena angin laut tu, gua dengar mcm ada kecoh2 je.gua usharr je la dari jauh.pastu gua dengar cam makin kecoh je.

Demmit!!pehal lak ni..ada kes samun atas feri ke? totally disturbing my emo2 feling la..muahahahaa


Pastu gua cont usharr lagi..malas la nak kepochi2 dekat2 kan..rupa-rupanya ada kapel gado teruk atas feri tu. hadoiiiii...apa motip dorang gado2 kat public nih??takde kemaluan ke sampai orang2 smua tengok nih?
gua malas nak amik port lelebih tapi dari apa yg gua dengar, dorang gado sebab si pakwe kantoi dengan awek dia. kantoi sebab si awek terjumpa sms pompuan lain dalam enset pakwe dia.

Adoyaiiii..takkan pasal sms je nak gado2 kt public camni.gua malas da nak amik port.lantak korang la nak gado pun.gua pun srabut dengan problem gua sendiri. Tapi ok la sebab korang tak end kan gado tu dgn aksi comolot klcc tu.muahahahhaa...

Tapi gua ada 1 persoalan kat sini. mestikah kapel2 ni nak jeles pastu gado depan public camtu?????

2 comments:

Unknown said...

ntah.. tunjuk la kematangan n kerasionalan kite depan org kan.. :)

CikRangers (CR) said...

aah..smua org skrg ni suka ikut emo je.tak concern langsung dgn public.mmg ptut dapat publisiti 40 juta nuh..hahahah.. :)