ayah dan ibu



Ayah dan ibu
Itulah permulaan kami
Dapatlah melihat bulan dan
Matahari
Ahai...

Yang dikurniakan dari Ilahi
Ahai...
Ayah dan ibu lah
Mesti dihormati

Ayah dan ibu
Wali dan juga keramat
Pada mereka kita beri hormat
Ahai...
Bagilah tunjuk ajar dan
Nasihat
Supaya hidup
Supaya hidup kita akan selamat

sob..sob..tetiba je gua sedih emo lak kan..actually masa tengah dok cari2 lagu tadi,tejumpa dgn lagu allahyarham Sudirman ni. gua pun layan la..tup2 gua rasa pipi gua da panasss je..rupa2 nya gua da tangkap leleh arr..huuhuhu..
gua buka saja2 jiwang nak nangis bagai.masa dengar lagu ni terus gua tingatkan arwah abah gua. lagi2 bila kat lirik "ayah dan ibu WALI dan juga keramat"... waa...tang part ni siyes air mata gua mencurah2 k..abah gua dah tade.dia tak dapat jadi wali bila gua kawen nanti.dia tak dapat nak nikah kan gua.tak dapat tengok sapa bakal suami gua..sedih nyeee... :(   hurm...genap 1thn dah abah pergi.tapi stil rasa macam dia ada kat sisi gua lagi.. 
sebab tu if korang tengok pic2 gua banyak pic we ols dgn mak je kan?now mak la abah dan mak juga la ibu kepada kami. gua bedoa sangat2 gua dapat bahagiakan mak gua sampai akhir hayat dia nanti.Insyaallah..

alfatihah dya kirimkan untuk arwah abah yang amat dya sayangi...kepada korang2 yang stil ada ayah dan ibu tu,sanyagilah dorang and jaga lah dorang baik2...jangan sakiti hati dorang..

No comments: