ada apa dengan AGE???

Hurm..tetibe je gua telintas nak tulis pasal UMUR dan JODOH ni. Cite nye camni, gua ada la sedara yang baru je berjaya mengkahwinkan diri dia.memang congrats la gua ucapkan kat dia.. Dia ni stil mude remaja la and for orang laki macam dia,kira at this age adalah umor yg masih suka untuk berjimba2..hehehee..Tapi dia da menjadi laki orang and the best part is, wife dia OLDER than him. Gua tak ingat la brapa beza umor dorang secara tepat. Cuma kalo tak salah gua la, beza umor dorang dalam 5 taun kot.
Tapi siyesly gua respect la kat sedara gua ni. Even dia lagi muda dari wife dia kan,tapi gua tengok dia betul2 matured to be sokrang laki yg begelar suami la. Tak nampak kekok or macam budak2 laki yg sebaya dia je.

So,persoklan gua kat sini is:

APAKAH YG MENYEBABKAN DIA JADI MATURED CAMTU?????
1. Coz dia memang hakikatnya camtu. Kira memang sifat semulajadi dia la kan..
2. Faktor umor wife dia. Maybe sebab wife dia berusia skit,dia pun belajar mematangkan diri dia gak

Ni je yang dapat gua jawab sendiri dari soklan yang gua sendiri gak tanya.Hahahaa...
Cuma1 je yg best gua tengok dari kapel yang salah sorang nye berusia dari yang 1 lagi..ni gua wat conclusion dari observation gua je k.kalo ada yg tak suke gua mohon maaf ye..haaa nak tau ape????

KAPEL YANG MUDA TU AKAN NAMPAK SAMA JE USIA DIA DGN KAPEL YANG BERUSIA TU.ATAU LEBIH TEPAT, KAPEL YANG BERUSIA TU AKAN NAMPAK SEBAYA JE DENGAN YANG MUDA. SO,JADI AWET MUDAAAAA LAH...HAHAHAHA...

Har..har..har..i likeee part nih. Boleh awek muda selalu..Hihihi..mana nak tau kan tetibe je Tuhan pun kasi gua jodoh yang lebih muda dari gua.Sapa tau kan..hahaha..Gua trima je bhaiii... Huhuhuhuh...
Ok Ok..gua mau blah suda..kang lagi mengarut je gua bebel dalam ni..Papai olss.. (^_^)

2 comments:

shahjiehan said...

tringin jugak nk ade kapel lebih tua~ ahaks

CikRangers (CR) said...

ahakzz..kalo tingin kene cari la.hiiihi.. (^_^)