mood sudaaaaa mariiiii

Yiiiihaaaaaaa.....Hepi weekend u olsss..macam biasa hari ahad gua agak membosankan lah kan.sebab gua sure lepak2 nganga tengok tv kat umah je.Huhuhuhu..
Haaa.....smalam konco2 gua telah mendatangkan diri ke Penang ni.Ekceli dorang da sampai since Jumaat lagi.Tapi sebab gua bz sgt2.gua ta dapat la nak spend time dgn dorang.Gua juz dapat jadi GPS begerak je thru fon calls.mUhahhahhaa..

So,kemarin petang gua pun dapat la membagi masa gua yang agak emas ni utk berjimba2 dgn dorang till late nite. Hambeekk ko gua bawak dorang jenjalan penang ni dlm stengah hari je.Tapi ta dapat nak pusing smua tempat la sebab masa singkat sgt. Pic gua dgn dorang nnt la afta dorang email kan ke gua, gua publish la dlm ni. Apa2 pun. hepi dowh gua tengok korang melantak NASIK KANDAQ LINE CLEAR tu dgn CHAR KTEOW.muahahaaha...sminggu lagi kalo korang kat sini,mau GUMUK la korang2 ni..

Btw guys, tengs la coz korang sudi je na dtg Penang yg kocik nau ni.Lagi2 skul holiday ni makin sarat dgn maknusia lak jadi nye..Macam best la sgt2 Penang ni kan asal cuti je padat dgn org.Gua pun pelik ape yg best nye kat sini.

Ok la..gua pun tatau nak hupdate pe lagi nih..Mood makin OK tapi tatau leh betahan sampai bile.Muahahahaha..hadoiiii...teruk gile gua nih!! ChOW!!!

2 comments:

ankeljonni said...

ini mood sudah betul-betul mari..... siap yiehaaaaaaaaaa....

huhuhu.... hepi2 selalu ya...

CikRangers (CR) said...

hihihihi...toce abg jonni.harap2 la kan.takut mariii sat je.nnt ilang lak di bawa angin lalu..ewaaaah...