Hutang..kami bukan ahlong..kami cuma mau nolong..ngeeeee

Dah nak masuk end of year ni kan..Laju jeeee company2 mule ngutip utang piutang ni. Bukan takat company je, aku rasa temasok lah dengan agensi2 gomen skali kot.Hui...ujung2 taun ni kan da nak closing account,mau nye tak kutip utang yang melambak tu.Haaa..kalo tak kutip,nanti bukak taun baru bajet lari plak.Ahakzz..

PDRM pun pakat2 kutip saman tetunggak.Tapi still ok la sebab ada 50% diskaun kalo tak salah gua la.ada mmber gua tu, after diskaun 50% pun saman dia still ada RM1800. Hahaha..Gilosss betul ko nih.Sebulan gaji tu weh..tapi takpe,kalo ada duit ko bayar arr..Kalo da abes tarikh diskaun tu, lagi la nayaaaa nak membayar full amount kannn...

MARA pun sama gak..siap notis 14 hari tu derrr.. Muahahaaha..part ni gua takyah cite panjang2 arr.Entri sebelum ni pun gua dah cite pasal ni kan. Insyaallah esok or luse gua takkan ada pape utang dah dgn Encik MARA nih.Huhuhuhu...

Pendek kata ujung2 taun ni besides holiday mood, korang get ready la ye nak membayar utang2 nih. Kalo arini dorang tak cari,mau esok luse dorang cari la tu.Mana korang nak lari kan.Silap2 nama masuk paper, Phuket pun takleh nak g sebab nama kena blacklist.Muahahahaa...

Papai Korang.. (^_^)

No comments: