hebat nye gua!!!

HAHAHAHAHAA.... hamek skali gua dah gelak besar tuuu..
tengok entri title macam poyo je kan..tapi itulah yang gua rasa skarang ni..
siyes gua rasa hebat sangat2 now..kalau la bos gua tejumpa blog gua nih,mau di sekeh2 nye gua..muhahaha

nak tau apa yang wat gua rasa hebat sangat now???
Jeng..Jeng..Jeng...!!!

tarraaaaa!! GUA RASA HEBAT SEBAB GUA BERJAYA HAMPIR MENGHABISKAN SMUA MC GUA YANG DI PROVIDE KAN OLEH COMPANY GUA NI!!! kahkahkahakah..!!

Actually company gua provide 22 ari MC per year untuk smua staff dia tak kira level position la.Nak tau bape banyak dah yang gua dah rembat???

22 - 6 = 16

hahahahaha...MC gua belen ada lagi 6 ari je untuk taun ni.So gua dah berjaya rembat sebanyak 16 ari MC untuk taun ni. Syabas BETTYY!!!.. Gua rasa lagi hebat sebab bila gua check balik statistic MC untuk IT Dept gua ni,nama gua paling highest lah.Kira gua dah bolot top 1st untuk perembat MC taun ni.huhuhuhu..

Tapikan..bukan gua saja2 nak rembat MC ni arr..memang gua sakit tau tak..ni pun gua baru je in balik kat opis ni after 2 days MC till smalam.. :(


If sapa2 yang add FB gua,sure tau apa sakit gua kan?

Conlusion yang gua leh wat skarang is: 2010 is a sick year untuk gua. taun ni la bnyk kali gua tak sehat.hope taun depan 2011 gua akan cargas2 smula seperti power rangers pink..huhuhuhuh..

[nota kaki size 7: to heidi shafiq (HS), aku da pandai lukih skit2 dah guna pencil nye software ni.hihihi..tq for ur tutor tu k.even ko ajar gune paint.tapi spirit ko kasi dlm tu aku dah rembat,ngeee..muah2 utk ko..muahahah ]

No comments: