permulaan tahun,permulaan hidup baru..

Aloiiii..blogger lain smua da siap hupdate pasal 2010 and nuye dorang. Tapi gua??? takpe2..gua tak sengaja maa..gua manyak biziiii woooooooooo.... (^_^)
Ape ye gua nak storii ni ye?... aduhai...very the blurrr la..Ekceli penutup tahun 2010 gua sungguh tak best and banyak insiden sedih yang penuh air mata je jadi. Bukan gua suka2 nak nangis bagai..tapi biasa la.Nangis tu kan 1 terapi ilangkan stress.hehehe.. Siyes weh, dua minggu terakhir 2010 tu kan, gua sangat2 down and tension.Macam2 gua pikir dalam pala hotak gua ni. Gua bukan down sebab diri gua sendiri. Tapi gua down sebab sikap2 orang sekeliling gua yg hanya tau nak amik kesempatan atas setiap kebaikan gua. Weh, GUA TAU ARR HATI GUA NI SANGAT2 LA SOFT, TAPI AGAK2 ARR SAMA KORANG NAK TAKE ADVANTAGE AND BULI GUA.LAGI SANGGUP TIPU GUA IDOP2 PLAK TU!!!! slamat gua idop lagi,kalo gua da mati? da kena tukar ayat lak.. :p

Aniway, ape yg dorang dah buat kat gua, gua da maaf kan dorang ikhlas dari hati gua. Even ada bende yang dorang dah lakukan tu,amatlah payah dan perit untuk gua maafkan. Tapi takpe,sape la gua ni nak jadi kejam tak maaf kan orang kan. Gua pun insan biasa gak yg ada buat salah dan tetap mengharapkan kemaafan dari orang lain.So, to korang2 yang kalo gua ada wat salah and mungkin gua sendiri tak perasan kan, GUA NAK MINTAK MAAF BANYAK2 yeee... Kira taun baru ni buka page baru je la..Takyah nak ingat benda2 lama lagi dah. Buang yang keruh amik lah yg jernih. Baru la leh nampak ape ada dalam tu sebab dah clear kan...hihihhihi... (^_*)

Last word from me, HEPI NUYE OLSSS..!!!!hope 2011 ni korang akan lebih maju dan berjaya dalam idop. Up kan ape yang kurang masa 2010 tu. papai smueee..mau tito sudaaa..penat karoke suda marii ni... :p

No comments: