gua back to single mingle

MUAHAHAHAHAHA.....start from today,gua da jadik single lady balik..u guys wont see any of Mr.K name in any of my entry dah after dis. Y we olss clash??? tah..reason yg di bagi oleh Mr.K sangat2 tak masuk akal and gua malas dah nak pikir. If this is the 1st time maybe gua care la..but this is not..So, apa2 pun HAKUNA MATATA!!

Before dia balik dalam idop gua pun,life gua sama je. Tade beza pun dia ada or tak. Cuma 1 je gua nak cakap kat sini,  jangan slalu2 sangat main hati org, nnt hati sendiri yang kena sure lagi sakit dari apa yg orang lain rasa. Gua tak dendam dengan dia skit pun. Demi Tuhan gua tade simpan marah or pape rasa pun. Cuma gua rasa bodo dan menyesal let he in back in mylife.Huhuhuhuhu... bomodohmoh kan gua ni???

Apa2 pun..life must go on kann...so, gua tak kesah la..janji gua sayang diri gua sendiri. So,to sape2 yang brani nak takel gua tu meh la ye..muahahahaha... gua jokes je k..satgi ada yg amik ati plak kan gua jokes2 camni.. (^_^)

4 comments:

IrinaSGP said...

sabo jerla yang... nk wat camne... lepas nie jgn terima lagi.. kita kalu nk bg peluang pon jgn lebih dari 2 kali.. tue bukan peluang lagi tue.. lesen besaq bg dia utk sakitkan hati kita blk

CikRangers (CR) said...

hurm..tah la kak.mmg da bnyk sgt2 sabar ni.takpela..dya ok je ni.hope soo ok sampai bila2 la kan.. :)

IrinaSGP said...

ok punye! bila di saat tawar hati ade pulak nanti yg muncul mengubati hati... insya-Allah kamu akan jumpe seorang mcm gitu... love you!

CikRangers (CR) said...

tengs kak arni..hope soo..tp hope bkn skrg la sebab rasa fobia dgn laki tu makin kuat je..