to cik anon sayang!!

Kehadapan Sayangku Encik/Cik Anon,

Terima kasih kerana sudi membaca blog saya ini. Saya juga ingin mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kerana sudi meninggalkan komen yang amat sopan di ruangan komen blog saya yang very the nan hado ini.

Untuk pengetahuan encik/cik anon, saya bukanlah seorang yang lucah seperti yang anda cakap itu. Dan saya juga bukan la seorang yang sangap kote seperti yang anda cakap kan juga.
Setiap entri yang saya post dalam ni tak pernah sekalipun menggunakan ayat2 lucah seperti KOTE yang di sebut oleh anda itu. Jika ada pun mungkin sekali saja saya guna perkataan TETEK.itupun mengikut crita sebenar. Sila review smua entri sebelom membuat komen yang agak cerdik itu ya???

Mungkin anda sendiri yang sangap atau pun anda sebenarnya telah imagine lebih dari apa yang saya post kan disini.sangat lah kesian untuk anda kan... Saya hanyalah post something yang bertujuan untuk berjenaka dan sebagai seorang yang dewasa, for sure otak kita dapat menilai ianya sesuatu yang baik atau tidak. dan di setiap akhir entri,saya akan meletakkan pengajaran supaya smua orang tak mengikut apa yang tak elok dalam entri saya itu.

So,wahai encik/cik anon sayang. Teruskan lah memberi komen2 yang "baik" seperti yang anda lakukan sekarang ye. Sekurang-kurang nya anda sendiri yang menyebut benda2 lucah itu directly dan bukan nya saya tuan blog.

Sekian,

Terima kasih.

2 comments:

Anonymous said...

dok buat best!

CikRangers (CR) said...

oya??sebab buat best la ko dok masok blog aku ni.muahahaha...aniway,thanx a lot ya!!(^_^)