gua da mcm belon!!!!!!!!

Waaa....DEMMITTT!!!!! lepas baik sakit je berat badan gua naik mendadak. OH NOOO!!! gua betul2 tak dapat trima ni..dah lah nak lost 1kg pun sakit nye alahaiiii... ni da naik mencanak tuuu.. and the worse is MR.K cakap badan gua da mcm belon. muahahhahaa... gua tak suka woooo...giler ahh..adakah ini kesan ubat yang gua makan? atau sebab umor gua nak up lagi next year hormon badan gua da brubah??? tah la..gua tensi ni!!!!

Apa yang gua tau..start from tomorrow, gua nak start posa dah. tak kira la,kalo perlu sampai 3bln pun gua akan posa. makan pun gua kena control gila ni. say babai la to lift kat opis..panjat la gua tangga tu sampai level 4.. tengok la apa kesan nya nanti..hope +ve result la..

inilah suara hati cik adik belon yg baru..

sekian.,

trimas.

belon sangat ke gua???waa..demiit!!! 


bila la gua leh jadi mcm kim kardash ni??muahahha...tape2..angan2 tak salah..usaha mau lebih.caiyok2!!!

No comments: