y kena pulun nak jadi badan kim kardashian????

Haaaa..sebab entri gua smalam yang mcm belon tu.ada orang tanya gua soklan ni " apehal la lu ni kan..takut sgt badan naik.bkn gemuk sgt pun gua tgk.lex arr..ke lu takut laki tanak kat lu?"muahahaha..
Apa nye cilakak la soklan  ni kan..tapi takpe..meh sini gua nak jawab ye..smalam gua senyum je kat lu kan.sebab senyum..tak perlu kata apa-apa..ewaahh...

Gua sebok nak keep fit badan gua pasal berat badan gua dah naik la.Kalo la badan gua kerempeng je, slim melim mcm Lissa Surihani tu, lu ingat nak ke gua susa payah nak workout truk2 bagai?? harusss la gua dok rilex peace sana sini kan.. Lagipun,yg naik ni badan gua,lu jangan banyak tanya la kan.
Ha..lu cakap takut laki tanak kat gua. Eh, Hellooo.... kalau la Mr. K gua pun tanak gua dah sebab gua makin membelon, ada kena mengena dengan lu ke? FYI, gua nak slim down bukan sebab jenjantan je wokeh. Gua buat semua ni untuk diri gua sendiri. Salah ke kalo gua sendiri nak tgk diri gua cantekk..?? nak diri gua sehat dan bebas penyakit?? yang gua habeskan pun duit gua gak.bkn duit sapa2 pun.lain la kalo ada yg baekk ati nak spedo gua kan...muahahahaha

Lagi 1,gua rasa la kan,gua da tanak pakai la ayat kalo orang tu nak kita,dia akan trima kita seadanya..kalo zaman dulu2 maybe ok la kot.tp dalam zaman skarang yang kucar kacir ni,ayat tu da takleh trima pakai kot. sebab nya,da memang jadi lumrah smua orang suka kan benda yg cantik.Lagi2 org laki ni. Kat mulut bebuih2 cakap sayang kat bini or gf dorang.kalo tebelon skit pun cakap "takpe.awak tetap cantekk camni..saye tetap sayang awak" .tapi sebalik nya, Nahhh!!..mata tu bukan main liar lagi kalau nampak awek cun lagi2 ala2 Rozita Che Wan tu. kena lak si awek cun tu pun melayan, al tinggal lah al keseorangan lah kita yang tak berapa nak cun ni.. ha..sapa nak jawab??

So, senang cakap la kan, bagi gua apa kita nak wat pun,biar la untuk diri kita sendiri. Jangan wat sebab orang lain coz kalau sebab orang lain je kita lakukan sesuatu tu, rasanya takkan kekal. Baik kita wat sebab kita yg hendak kan benda tu. kena pasang target and aim bebetul.huhuhuhu

So,to lu yang bertanya tu, gua harap gua da clarified smua nya kt sini kan.. lantak gua la kalo gua pulun nak body macam si kim kardash tu pun kan..ada gua kacau lu..???? so,lu pikiaqqq la sendiri k..


3 comments:

Anonymous said...

hi, just a two cents. my opinion is, kalu sekarang kamu dah pakai tudung might as well jangan letakkan gambar yg tak pakai tudung. tak manis..just reserve yourself to what you are now..does not matter if you cantik or tak ok.

CikRangers (CR) said...

hahha..okies..tq for the opinion.maybe tak sedar tadi masa wat entry.juz sharing the old2 pic wtout any maksud yg tesirat. niway thanx for the teguran k..

CikRangers (CR) said...

yezaaaa..pic free hair da removed.sorii to readers yg da tetengok tadi.saya bukan sengaja nak letak utk showw off yg saya cantik or wat.mmg tade niat langsung. tp saya da remove kan.so sorii again k.. (^_^)