gua suka sama awek chubby..

Haaa..title nak grand je kan..tapi ada sebab nape gua buat entri ni.Sorii ye if ada yang tak suka ai bergua2 lak ni.hehehe..
Actually,baru2 ni gua ada terbaca kat belog kawan gua ni jumiejumie.blogspot.com pasai ada 1 dak awek ni dia ada tanya soal jawab skit la dgn Jumie. Dak ni dia berbadan chubby, pastu ada sorang mamat ni macam suda tangkap feeling sama ini dak awek lah. Tapi yang aku tak leh tahan tu,ada ke mamat ni cakap awak bagi badan awak kurus dulu,nanti saya masok minang awak. Siyes weh, gua macam ala2 tertelan telur rebus sebijik je masa baca tu. Kalau korang nak baca details, korang click je kat link belog dia tu k.

Dalam zaman cyber macam skarang ni,ada gak orang laki yang hotak camtu. Feeling2 macam dia perfecto sangat la kan.Hadoiii la en.abang weh,kalau hati dah suka,lu pejam sebelah mata,pikir la kebaikan dak awek tu.Bab2 fizikal ni blakang leh kira.Ni belom pape dah siap bagi syarat2 bagai apadahal kan. Lu pun dah tau awek tu chubby,lu pulak tek leh accept orang2 chubby ni, yang lu gatai2 nak pi feeling2 kat dia tu watpe??Cari la awek lain yang lu rasa da kurus giler.Senang tak yah nak bagi2 syarat yang camtu.

Masa gua tulih ni kan,hangeennn je gua.Sebab gua sendiri pun penah terkena camni gak.Muahahaha..kantoi kan?Sadis,pedih,terhiris,terluka smua complete la gua rasa masa tu.Sapa yang penah rasa sure dia tau nye apa gua cakap ni. Tapi yang gua al heran al pelik kan, dah tau taste luorang laki2 ni bukan untuk awek chubby,nape luorang gatai2 p fall in love eh? Haa...1 persoalan di sini dan jgn dok pi jawab sebab cinta itu butak pulak ye. Jawapan itu tak boleh di terima pakai dalam kes ni. Gua dah reject jawapan skema tu awai2 lagi.

haaa...cuba tengok si zizie ni.chubby kan dia?seksi takkk????muahahaahhaaa...

Hurm..sebelom gua mrepek dengan panjang lebar lagi..baik gua wrap je entri ni. Bagi gua la kan,chubby ke kurus ke seseorang tu, kita bukan sapa2 nak menilai peribadi dia. Lantak dia la dah Tuhan nak jadi kan dia camtu.Bukan dia yang mintak pun.Janji Tuhan sayang dia.  Lu as human yang rasa kan diri lu dah perfect,baik lu bediri depan cermin lama2 pastu tanya, "gua ni da perfect gila ke eh?oh yesss...!!!gua lah makhluk tuhan paling perfect and sexy kat doonia ini!!" kalau lah lu leh bagi jawapan yang macam ni,silalah wat sujud syukur 2 rakaat k.Sebab gua belom pernah jumpa lagi insan yang dirinya 100% sempurna.

Akhir kata dari gua, GEMOK ke KURUS ke CHUBBY ke KEREMPENG ke, kita semua sama ja maa..Takdak apa yang beza pun.Ya kalau ada beza pun dari segi size baju dan seluar je.(temasok baju dan sluar yang dalam2 tu ye)Muahahaha...


Terimalah gambar2 owner belog ni yang juga sokrang yang chubby.Muahahaahahaa.... Have a Nice Day (^_^)

 




1 comment:

Niki Ariff said...

yup..i pun penah alami cmni..huhuhu