awak...

awak..saya selalu tertanya-tanya
awak betul2 sayangkan saya ke?
saya betul2 sayangkan awak..cintakan awak...
saya sanggup buat apa saja kerna awak..awak pun tau smua tu kan..?
saya sanggup tipu keluarga saya untuk habiskan masa dengan awak..
saya sanggup ponteng tuisyen dan skolah untuk bergenbira bersama awak..

tapi semakin hari saya semakin tak mengerti dengan awak,dengan cinta kita dengan apa yang kita lakukan..
awak suka tengok saya..entah apa yang awak pandang pun saya taktau..
awak suka nak hug saya,awak suka nak kiss pipi saya dahi saya..sampai satu tahap tu awak nak french kiss dengan saya..awak..awak tau tak kita bukan muhrim?tapi sebab awak cakap if saya sayangkan awak,saya kena buktikan nya..saya rela wak..

awak cakap awak terlalu sayangkan saya.awak taknak saya pergi dari awak..awak nak saya buktikan cinta saya tu kat awak..
awak..bukti apa yang awak perlukan dari saya lagi..tak cukup ke dengan apa yang saya lakukan untuk awak selama ini?
awak cakap awak tau saya sayangkan awak.tapi sayang dari mulut tak cukup buat awak.awak nak lebih dari itu.awak nak saya betul2 buktkan kasih sayang saya itu..awak minta sesuatu yang sepatut nya saya serahkan untuk awak bila saya sah menjadi suri awak nanti..

awak tau tak saya tergamam dengan permintaan awak tu?saya bagai tak percaya awak yang saya sayang,cinta dan kasih ingin kan semua ini.dengan alasan AWAK TAKNAK KEHILANGAN SAYA..
awak..awak tau tak apa yang awak minta tu satu dosa besar?
awak nak ke kita lakukan dosa yang lebih besar sedangkan apa yang kita dah lakukan selama ini dosanya tak tertanggung wak..

awak pujuk saya..awak cakap dosa tu boleh kita tebus bila kita bertaubat kelak..awak betul2 nak saya buktikan cinta saya kat awak..
saya buntu wak..saya tak tau apa patut saya lakukan..saya tau itu satu dosa besar..tapi dalam hati kecil ini, saya tak cukup kuat untuk menolak permintaan awak sebab SAYA CINTAKAN AWAK...
awak berjanji awak tak kan sia2 kan hidup saya selepas ni dan akan jaga saya seperti awak jaga diri awak sendiri..
tapi awak..janji awak itu belum cukup kuat untuk saya..
janji???apa ada hanya pada janji awak..janji tu memang senang untuk diungkap tapi untuk melunaskan nya..saya tak yakin awak mampu..

awak..maaf kan saya...
saya rasa saya tak dapat nak tunaikan permintaan awak ini..saya taknak wak..saya takut dengan hukuman Tuhan ke atas kita nanti. Sudah-sudah la dengan apa yang kita lakukan bersama slama ini.
saya tak mampu lagi untuk tanggung dosa yang menggunung ini..
jika dengan penolakkan ini awak rasa saya tak cintakan awak, awak lakukan lah apa yang terbaik untuk kita.
mungkin saya bukan yang terbaik untuk awak. awak carilah gadis lain yang mampu untuk serahkan segala-galanya untuk awak kerna saya bukan gadis itu wak..

awak...saya doakan agar 1 hari nanti awak mengerti apa itu cinta,kasih dan sayang..
Tuhan itu sudah menciptakan sesuatu yang indah untuk smua hambaNya wak..awak lakukan lah dengan cara yang sempurna dan di redhai nya..buka seperti yang awak minta saya lakukan sekarang..
awak...maaf kan saya...

[nota kaki: entri di atas is not related to this blog owner k..aku just rasa nak tulis entri ni atas sebab prihatin dengan isu2 gejala sosial yang agak mlampau lately.kalau lah gadis2 kt luar sana leh pikir mcm apa yg aku tulis dalam ni,aku rasa baby2 comel yg tak bdosa tu,takdela nak makin banyak dilahirkan kat muka bumi ni.Dilahirkan pastu di buang di campak merata2. MAAF ANDAI ADA YANG TERSINGGUNG DENGAN ENTRI AKU KALI NI]

No comments: