boroi itu seksiii wooooo

Muahahahha...aku nak gelak banyak2 dulu before continue type entri ni. :) Adakah bagi anda2 smua boroi itu seksi?????Actually,aku bukan gelak kan orang boroi wokeh..aku gelakkan tajuk entri aku ni sendiri. Seksi sangat ke boroi ituuuu..

hehehehe..tang bra tu agak seksi..tapi tang perotsss tue..gua no komen k..muahahahaa

Tapi maksalah boroi ni kalo kat orang pompuan macam dah agak biasa la kan.Sebab geng2 pompuan ni depa mcm alert pastu fobia skit la bab2 ni. If perut naik seinci pun depa dah siap diet sbulan tu.Tapi bagi orang laki, adakah depa ni betoi2 alert dengan keboroian depa ni??

Aku ada member laki yang dah kawen la.Bila dah kawen ni mau paham la kan keboroian yang berlaku itu amatlah melampau.Aku slalu tanya kenapa orang laki dah kawen ni perut depa mesti macam orang pregnant 2bulan? Dia jawab, biasa la..boroi tu seksi what???muahahaha... Aku pun tercari2 kat mana la letak nya seksi itu ye? Tapi sampai sekarang ni aku tak dapat jawapan nya.Yang aku tau boroi bagi lelaki tu tanda dia bahagia maybe..hihihihih

So,apa pendapat ampa2 semua tentang ni??adalah boroi itu memang seksi????ngeeee....

ini memang boroi woooo...tengok pinggang Encik Abang Mat Saleh ni kocik je.Tapi perotssss????

No comments: