bontot itu sakit

Aku pun tak tau apa related nya title ni dgn entri ni.Lantak la..currently im not in da mood nak tulih.
Tapi tangan ni gatai2 gak nak type kan. Otak pulak tengah laju dok analyze apa la yang best nak masuk tulih2 dalam entri ni.
Ha...di kesempatan ini aku dengan rasa rendah diri nya even aku memang sedia rendah kemetot kan..nak ucap banyak2 thanks la kat u olss yang sudi menadah mata nak membaca belog aku yang nan hado ni.Dok baca segala entri merepek aku dalam ni even tak clik follower.
Takpa,aku tak kisah ada org nak follow ke tak.Sebab aku menulis bukan kerna nama or what(ewaah..berpuitis lak cikdya ni kan...).Tapi atas sebab aku suka nak tulih dan nak menceceh sokrang diri.Muahahaha...Thanks banyak2 naaa ampa2 semua.Kalo rajin baca2 la slalu.Kalo lagi rajin dan baik ati,leh bagi idea skali kat aku apa lagi entri yang aku leh boh dalam belon nan hado aku ni..

p/s:sebenarnya memang bontot itu sakit.Urat kejang pasai dok wat pose maut masa main bowling,Muahahahah....

No comments: