gua sedih

Entry kali ni dah tade kelucahan dari gua lagi..Actually dari smalam gua da tak sedap hati.Siyesly gua da rasa macam nak lost something je.
Skali pagi ni gua dah dapat 1 news.Hambeekk ko cik dya ooii.. Mr.K dah dapat result posting dia and he need to transfer dekat  PAHANG sana.
Waaaa....baru je arini dapat surat, but 1hb Dec ni dah nak kena lapor diri.Demmit betul la.. Gua ingat kan awal bulan 1 ke ujung bulan 12 ke kan.ni ada dalam brapa ari je lagi ni nak 1hb.
Terus gua blurr taktau nak watpe dah.Smua yang gua nak buat dah jadi tak betul. I have totally no mood!

ARGHHHH!!! brapa lama baru gua nak ok pun tatau la ni.Yela,there's a long2 story between me and Mr.K yang gua tak dapat nak cite kat sini yet we just started nak get loving2 back. Tapi dah jadi camni plak..
Hayoooo...tah la..gua dah blur tatau nak tulis pe dah.Sekian trima kasih. &&^^$$))_)((*(*&(^

No comments: