famly trip

Adeh la..dah brapa hari ye aku tak update blog aku ni. Bukan nye takde idea nak update.Just tak brapa sihat plus busy skit la lately.Dah seminggu aku sakit.demam plus flu yang tak nak sembuh2. Khamis lepas pun  aku terpaksa MC gak. Mula-mula nak tunjuk gagah gila la kan nak p gak keje ni.dah siap iron baju segala.last-last tak boleh nak bangun sok pagi nye.Kepala gua manyak sakittt wooo..badan panas sangat-sangat.

Khamis dah MC, Jumaat lak pagi-pagi lagi aku dah gerak datang KL. kekonon nya nak famly trip la kan..tapi nape KL???adeh..macam tak sesuai je kan nak holiday tapi kat KL. Actually planning asal nye we olss nak p area pantai timur. Tapi di sebab kan ujan je memanjang plus banyak tempat pulak dah mula banjir, we olss pun last minit la ngubah trip just datang KL je la. KL pun KL la..yang penting nye aku nak HOLIDAY!!!! kepala dah berat dengan problem.So,its time for me untuk hapy-hapy and rest with my famly.

Tapi ni bukan takat holiday je..DUIT GUA SUDAH ABESSS WOOO..wahahahaaha..soping macam orang tak penah jumpa shop house je. Masa nak datang sini memang aku dah set aku just nak soping tudung je.So,what u waiting for rite???dah alang-alang kat sini.Soping kat Jln TAR je la.Aku jumpe 1 kedai tu memang murah tahap gaban la dia jual tudung.Siyes murah giler beb!!! Di sebab kan kemurahan tu la aku angkut sampai 30 pasang tudung dalam kedai ni.Muahahahahaa...giler kan???

No comments: