gua comolot!!

Hurm...title nak lucah je kan..nasib baik comolot je.. Kalau comontot???haaa..sape nak jawab ni..
Actually,apehal eh gua buat entri ni?Gua pun tarak paham nih.Demm..siyes gua blur sat..teett!! haa..gua dah dapat pehal gua buat entry ni..

Ni smua kesinambungan (alahai..ayat...) dari video kt pavillion tu la.Tau ramai orang dah nengok video tu kan? Gua pun dah tengok.Siap 3x tengok tuuu..muahahaahha..bukan sebab gua gatai or stimmm ye.Gua nengok 3x sebab gua tarak paham dia nye cite arr..Pehal dorang gado? pehal main tepi jalan? pehal and pehal lagi la..

Tapi last2 gua tau sebab minah tu pilih KLCC..muahahaha..ape nye jenjantanzz daaa..awek pilih klcc pun mau majok2 kah?adoiii..Tapi tarak pa..lu orang punya pasal la mau beromen ka,comolot ka apa pun la..Dosa lu orang yang tanggung. Tapi di sebab kan lu orang buat tepi jalan,orang2 yang tengok show free tu pun terheret dengan dosa lu orang tau tak? Dosa free je tuuu.. Termasuk la dengan GUA skali dapat dosa free pasai p nengok video lu orang tu..Hadoiiiii...ni kalo mak gua tau ni kena rotan la montot seksi gua pasai tengok cite2 lucah ni..

So,gua pun tarak paham nape public kat situ wat derk je degan lu orang. Maybe takut kena hentak ke apa ke gua pun tak tau arr..Wallahualam la kan..Apa2 pun..nikah la cepat kalau dah ghase tarak buleh tahan tuuutttt.... Nikah itu lebih baik dan halal dari wat anak comolot2 tepi jalan..muahahahahaa...

waaa...si naruto pun comolot2 ni..hadoiii..hadek2 cuti2 skola ni tengok cartoon ni jangan lak dok try wat aksi2 ni ye..akak pesan awal2 ni...

No comments: