aku ramas2 dia

Smalam cuaca amat sejuk di sebabkan hujan yang tak stop2.Waaa..rasa nak beku je badan ni menahan sejuk.
Aku mahu kan something yang bisa memanas kan badan ku ini.Ya..something yang panas dan sedap.

Aku dengan tidak sabar nya terus mencari diri 'dia' di dapur. Wah,nasib baik 'dia' ada lagi kat situ. Aku dengan rakus memegang dan merentap baju 'dia' sampai dia tidak memakai apa2 lagi. Aku masuk kan 'dia' ke dalam tempat yang bagus dan mula bermain-main dengan nya.Aku ramas2 dia dengan hebat skali.Aku rasa aku perlu tambah kan something agak permainan ini lebih hebat.Aku memasukkan 'bedak putih' agar permainan kami menjadi lebih hebat gebu dan pekat.Aku tambah kan lagi perasa2 yang sememang nya akan membuatkan aku puas nanti....

Setelah 15 minit bermain,akihir nya aku puas.'Dia' telah lumat dan lunyai aku kerjakan.. akhirnya aku tergelak puas..HAHAHAHAHHAHAAA....









akhirnya siap jugak aku ramas pisang dengan tepung nak wat cekodok!!!!nyum2..slamat makan semua!! (^_^)

No comments: