cun giler awek itu!!!

Pada suatu petang yang terang dan romantis...
Aku berjalan seorang diri mencari damai di hati..
Dengan harapan dapat berjumpa sesorang untuk menjadi kekasih hati ini..
Dari jauh aku terlihat seorang awek yang anggun bak bidadari..
Dengan seluar ketat pendek..baju pagoda putih jarang..
Aduh....PEWWWITT....
Hatiku tergoda..sungguh ini kan di namakan CINTA???



Tanpa membuang masa aku mengejar cinta hatiku dengan pantas..
Aku tak mahu dia hilang dari pandangan mataku..
Laju kaki ku melangkah..
Ahh..kenapa cepat benar gadis ini berjalan..adakah dia mengejar masa?
Aku teruskan perjalanan..lalu dia menghampiri sebuah van..


Aku cepatkan langkah kaki ku..
Aku tak mahu dia pergi..aku mahu dia menjadi cinta hatiku yang sejati..

Dengan nafas yang tersekat-sekat kepenatan..
Akhirnya aku sampai juga..
Aku semakin hampir dengan nya..
Berbekalkan kamera telefon Nokia E72 ku..
Aku menghampiri nya..





waaaahhh....aku terpaku
inikah gadis yang aku cari-cari selama ini?????










aku terus terpengsan di situ juga...

p/s: moral of the story,jangan terpukau dengan pandangan mata kasar sahaja.Gunakanlah mata hati dan juga akal fikiran..hehehehe... HAPPY READING. (credit pic to: tah..aku taktau sape coz aku dapat from email)

No comments: