USOP WILCHAAAAA.....

Pergh..bile sebut je nama Usop ni..smue org sure ingat gelagat beliau dalam cite HKLBR tu kan?? kalo yg tak ingat tu cer tengok cer tengok balik cite tu.Hihhihihi
Di sebab kan gua stil MC lagi,gua pun dapat la layan HotFM AM crew kat 8tv pagi tadi. Waahhh...eksaited gile awok sebab ada Usop Wilcha tau..

Memang lawak la lagi2 dapat tengok live gelagat dia dalam studio HotFm tu. Rupa2 nya si Usop ni adalah penyanyi Shy8 yg dulu penah menyanyikan lagu TERASING DI BUMI SENDIRI [penah jadi lagu tema utk hari AIDS kalo tak salah gua]. Lagu ni memang best..dulu2 gua ingat kan Rahim Maarof yg nyanyi lagu ni..
Dah syok dok layan Usop ni, gua pun saja2 la google pasal dia.. and gua terjumpa pic ni...



pic kredited tu Ohbulan.com and to the original photographer k...

Pergh...lawo siot wife dia ni.Nama nye FIZA.Dengar cite nye FIZA ni da pakai tudung. Sure lagi cun melecun lah.. Kalo tak salah, ni pic kawen dorang 3 taun yg lepas and anak Usop pun comel sangat2..

Bile tengok pic ni trus gua tingat dialog dia dalam HKLBR.. " usinn..awok kalo kawen nanti kan,awok nok smue kaler peng.pelamin peng..baju peng..pastu bila dapat anak nanti awok nak buat press konferen mcm erra ngn engku emran" hahahahahaa... aduyaiiii...

Apa2 pun Usop Wilcha telah berjaya menjadi fenomena baru dalam industri seni tanah air.. Tahniah Usop @ Shy8..

p/s: kalo korang nak add usop kat FB,sila LIKE panpage Shy8 wokeh sebab ni adalah fanpage dia yg ORI.

No comments: