Ni Gua Rembat je

Muahahahahahaaha....hamik ko gua kasi gelak panjang2 tu. Eh,macam tak sopan la plak kan. Gua kan aweks Melayu. Patut nya bagi salam. hehehe.. Assalammualaikum smua... Salam sabtu.. Ape aktiviti korang2 arini??
Hope smua nya hepi2 je la ye..

Again today gua kena OT paksa lagi.Hadoyai...punya la berat mata ni nak celik pagi tadi. Tapi demi kerja yg tersayang, ku gagahkan jua. Eleh..skema gila ayat kan..

Oleh kerana arini gua terpaksa act like a remisier atau broker saham, so gua pun di tempatkan lah kat wordesk org2 yg berkenaan. Takdak orang pun kt sana and yg ada just gua only. Tapi yg membuatkan gua stress ni, ekon tak pasang lak tu. Dah la tempat tu takde tingkap. Dah macam sauna dah rasanya.

Dengan otak bijak dan genius nya, gua telah merembat USB Fan bos gua.Hahahaahaha...comel kot USB fan dia nih. Tapi yg bad nya, gua tak mintak izin dia pun. Ala..da nama pun rembat kan. Kalo rembat mana leh nak mintak2 izin dah. Kan korang kan?







Tarraaaaa.........
Haa..ni la USB fan bos gua. Very the Red2 one k.. Slamat la tak pink. Kalo tak, ari2 gua nak pinjam.Hahahaha.. tapi ape kes bos gua nak gune pink, dia laki ma...huhuhuhu

Nampak je kocik kan? Tapi angin nye alahai..sejuk 1 badan wokeh.. Haa..yg kt blakang tu botol air gua. Besar gedabak je..but wat to do..gua memang kuat minum air pun..

Wokeh la korang. Gua nak mengKFC kan diri gua jap nih. Kang cont keja balik. Korang pun mengLUNCHkan lah diri korang ye..

(^_^)

~~ C.H.O.W ~~

No comments: