rumah apa?rumah tangga..

Holaaaaaaaaaaaaaaaaa korangggggggggggggggggggggggggg... (^_^)

Salam seninn yg agak blueeees lagi biru ini.Harharhar... korang on Monday blues mood eh..? Alololo..jgn la camtu k.. Cheer up la. Idup mau semangat!! [ceh..ceh..bg motivasi kat org ye???hang pun 2x5=18..hahahahah]

Oh tidak!!! arini gua tarak monday2 blues ni coz mood gua dah stabalizer sangat2.. Sebab nye?????HAHAHAHAHAAAHA...adalah.. Kpoh ye korang nak tau. Takyah la kot gua cita kat sini. Tapi gua nak zaazzz skit je tau.  

"TO ENCIK2 LELAKI KAT LUAR SANA YG KACAK LAGI BUDIMAN... SILA LAH JGN TERLALU PROPA DALAM IDOP YE.JGN LA OVER NAK TUNJUK HANG TU MABELESSS SGT KALAU HAPRAK JA LEBEY WOKEH!!!!" SEKIAN, MAKASEYYYYYYYYYY!!!

Ok,tutup cita PropaKakLimah itu.. ekceli mood nak wat entri agak ke laut china selatan nih.Hehehehe..
Ohh yaaaaaa... gua tetiba lak tingat kesengalan yg berlaku terhadap gua semalam.Mai gua nak share..hehehe

[ sila baca menggunakan loghat penang sejati naaa.. :) ]

Member:  weh,umah hang nak dapat kunci dah ka? bila leh p ushar2..kot2 la aku leh cari sapa2 nak rental ka..

Gua:     :  kunci tak dapat lagi la weh. dalam 2 3 minggu lagi la kot. Haa..baguih2..ang tlg aku.nnt aku blanja ang ciken cop baekk punya.Ngeeeeeh.... :p

Member : Weh,hang ni dalam senyap2 naa..kumpui harta tak ingat punyaa..ni rumah dah ada..tangga nya bila plak?

Gua      :    Tangga??? nak watpa weh..memang la  umah aku umah flat..tapi tak payah tangga la kot pasai umah aku ground floor la..So, kalo hang mau tangga p umah atas.

Dengan muka sengal nya gua blah meninggalkan kawan gua  yg agak jengg benta dgn ayat gua tadi. Harharhar... 
Padan muka!!! sapa suruh hint soklan2 yg gua memang tak sooka kan...

Ok lah ampa smua..gua chow lu..gua tinggal kan ampa dgn pose2 dari Encik Froggy gua yg kacak inih...





Ver the kacakkkkk kan dia???hehehehehe...  Happy Working!!!

~~ C.H.O.W ~~

No comments: