snyc kan status TWITTER ke FB

Adoyaiii... gua dok cuba berkali2 nih..tapi tak berjaya gak.. camne lagi nak buat eh.ke FB gua kena setting balik..
Apa la yg gua dok mrepek sorang2 ni kan. Takde hujung pangkal tetiba je dok merungut tak tentu pasal.Heheheh.. Ekceli kan, gua tengah dok setting kan twitter status ke FB nih. Sakan gua dok tanya orang camne nak wat benda alah ni. Kalo korang nak cakap gua BUTA IT pun gua tak kisah la. Janji rajin bertanya lama2 gua pandai la gak kan. Even tak berjaya gak nih. adeh.!!

So, gua pun shout2 la dalam FB & Twitter si burung biru itu. Kot2 lah ada yg leh sua tangan membantu kan..


See..see..dgn semangat nye gua bertanya wokeh. Thanx to Fairuz (yus) coz ko sanggup ngajor aku ni ha.. and to Pacik Amree mengong, LU LA SENGAL!!!

Gua pun cuba sedaya upaya tau. Gigih ni sampai sanggup tinggal keja gua yg belembak nih semata2 nak sync kan mende alah ni..

Haa...tengok nih..gua dah berjaya sync kan menda alah nih.. Yihaaaaa.... gua dah berjaya...
Tapi....tapi..tapi...

WATERPARK sungguh la..nape ape yg gua hupdate kat Twitter tak kuar kat Pesbuk????





Haa..suppose dia kena kuar camni la.. Aaargh.... gua stress.. di manakah salah gua ni????
Tulun..tulun..to sesape yg leh ajar menda alah ni..bantu2 lah gua ye..

:: Buah cempelak di luar pagar::
:: Amik pedang tolong jolokkan ::
:: Gua pink rangers da cuba belajar ::
:: tapi failed gak,tlg2 lah ajarkan ::

Weehhaaa....tulun menulun itu adalah amalan mulia... (^_^)..



~~ 2.41pm : update ::

At last..gua berjaya gak membuat menda alah ini.MUahahahahahahhahha...hamik ko. Gua leh gelak2 dah sekarang. Teruk betul gua nih.

see..see..kan da kuar kat pesbuk gua.Huhuuh...kecian la kat gua kan.Kalo ada yg gelak cakap gua ni sengal menda alah ni pun tatau. Gua nak jawab 1 je, TAK SALAH KAN KALO ORG YG TATAU TU BERTANYA????....................


Papai korang
~~ C.H.O.W ~~

No comments: