abe....napok ape tu?????

Smalam kan....gua kan..gua telah melanggar plan diet gua untuk tak makan waktu malam.Muahahaha...pastu kan..gua kan..gua telah membawa diri gua ke 1 kedai makan nih. Bajet nak hentam tomyam arr..Lama kot tak pekena tomyam masam2 pedas2 ni. Gua pun sampai ke 1 kedai ni yang gua pun tak penah pi before dis. Tempat mcm OkOk je..tak ramai orang and nampak privacy gak arrr.

Then elok je gua duduk2, maghi la sore abe ni nok mitak oder. Gua pun lajuuu je la oder sebab da memang hapal ape gua nak bedal kan.. Pastu kan...gua kan...gua teperasan 1 benda. Aduh!!!!! giler kot...Gua nak cakap ke tak..perlu ke tak nih..kang ada yang masuk bawah meja kang...Gua angkat muka pastu gua sengih2 kat abe tu..sengih kasi nampak lesung pipit gua yang mahal ni. abe tu pun sengih2 balik kat gua.wahhh...adakah abe ini ingat gua suda mau ngorat sama dia????
Dalam 10minit makanan gua suda marrriiii... Ops!!! kenapakah itu abe yang sama juga perlu antar oder gua nih???Tade orang lain ke yang leh antar?? sah2 gua dapat dosa free lagi ni..adoiii laa...takpe2..gua perlu sabar.kasi perut gua stamina dulu.. Gua pun sengih meleret2 lagi kat abe tuh. Wah,nampak nye dia sudaa syiokk wooo..dia sudaa kasi senyum baekk sama gua..siap kenyit2 mata lak tuh.Its ok, KITA MAKAN DULU!!!!!

Ok. Perut gua sudaa kenyang. Aduhai..banyak nyamuk lak kedai ni tetiba.kenyang la beliau melantak darah gua yang masih manis ini.Hihihihi.. Now, time to bayar. Gua suda mau balik..Gua angkat tangan kasi sign mau setel la kan... Tup2, si abe tu lagi yang datang..Aloiiiiiiiii...apalah dosa gua arini. Kenapa dia lagi???Gua pun dah tak sengih kat dia. Gua bajet2 hot jap..sebab memang hot la kat situ.Berpeluh2 sudaa ni..

"ye mek..nok bayar ko?"si abe tanye kat gua
"ye la abe weh..mek nok bayar la nih.kalu dok, wat gapo mek panggil..."
pergh....si abe ni dok senyum2 lagi kt gua nih.siap ulur fon number bagai .Ops!!! thats It...gua kena cepat2 setel ni...

" haa..brape smua ni? pssst2..abe weh, mek nok kecek metar ni.tapi mek nok mitak maap awal2 dulu..."
"haa...buleh jah.gapo dia mek?"
 Adoi....camner gua nak cakap yeeeeee....?gua tarik nafas panjang2 dengan 1 lafaz je gua cakap


ABE WEH, SUAR MU DOK TUTUP ZIP ARRR!!!! TU NAPOK ABEH MENDE2 TUH....!!!!!

[weh korang,dia pakai boxer arr..jangan ingat gua nampak dia nyee tuuut la ye] kalau gua nampak tuuut tu harusssss lah gua tak melantak dah makanan gua tuh wokeh.muahahahhaa... pas cakap tu, gua angkat peace kat dia.Hihihih... sori abe, gua mukan nak ngorat lu arr...tapi gua tatau camner nak gtau lu pasal zip tu.tu la pasal gua sengih2 je..


[notakakisize7: kalo dialog loghat klate gua ni salah,gua mintak maaf bnyk2 k]
 (^_^)

2 comments:

ankeljonni said...

konfom mu kena ketumbit nanti... huhuhu

CikRangers (CR) said...

hihihihi....tue yg takut tu.tapiii...boxer spongebob dia sangat2 cumelssss la abg jonni.muahahahaa