GONG XI GONG XI

Waaa..pejam celik pejam celik sula mau CNY lor..waa..gua manya syiok woo sebab ini taun arr..adalah melupakan taun alenab. dimana olang tua2 cakap arr.itu taun alenab banyak baguss woo.siapa2 mau kawen or mau belanak arr..ini taun manyakkk ong sebab alenab itu melambangkan kecergasan juga kepintaran.

Untuk tilak mau membuang masa kelana masa itu gold, gua mau wish sama kawan2 gua yang juga melayakan ini CNY beserta ucapan

" GONGXI2 TO ALL OF U, WISHES EVERYONE A HAPPY PROSPEROUS CHINESE NEW YEAR"

gua adalah membuang masa gua lagi ketika bekerja dengan membuat kad ali laya untuk lu orang. manyak penat woooo mau bikin ini kad sebab gua punya tangan banyak bangku woo mau lukis2..hahahahaha......


2 comments:

ankeljonni said...

huiyyooo... pandai tulis cina gak ye... huhuhu..

CikRangers (CR) said...

hahaha..tak pandai la abg jonni..tgk senget2 je tulis tuu