why Blog???

Wah..siyes lama gua tak hupdate blog nih.Sori...gua agak super duper bizi lately.. and to be honest, ekceli gua tatau ape yang gua nak update.Muahaaaha..teruk gile kan.. :)
Erm..even gua tak hupdate blog sendiri,sebenar nya gua bnyk membawa diri gua menerjah blog2 blogger lain.hihihi..macam2 gua leh baca kat sana.then tiba2 gua ada terjumpa satu blog ni.Gua rasa malas la gua nak letak  link dia ni. Blog dia ni ok ekceli.Tapi gua agak kurang suka cara dia yang dok hentam blogger lain ikut suka suki dia je. Yes, its true blog dia,dia ada hak untuk tulis apa yg dia nak. Cuma,apa yang nak di sampaikan tu berpada2 la ye. Bukan salah nak bagi teguran, tapi jangan sampai mengaib kan orang. Tak baekk tauu camtu...PinkRangers takk soooka sikap macam tu.kang kena zaazz kang...haa..baru ada akai.

Gua baca je smua entri dia dalam tu.Memang kaw2 la dia kutuk orang. Yang best nye,dia  ni mcm bajet dia ni baguss la.Soriii la..gua bkn nak kata kat lu cikaro oii,,tapi bila gua baca smua komen yang lu reply kat orang tu,gua rasa macam lu ni bajet SS je la..muahahaha...nak cakap  lu baekk and kental sangat ke??? enuff2 la k nak membantai blogger lain. Kalo lu tak suka,lu diam2 duduk sudaaa..kalo takleh diam2,tegur biar cara orang educated skit tau.jangan wat cara macam lu wat skarang ni.sangat2 lah tidakk baekk..

Hurm..apa tujuan korang wat blog????untuk cari aib orang ke?even lu cakap orang tu sendiri yang bukak aib dia kan.. untuk duit ke??or untuk kepuasan diri korang sendiri??? macam gua,gua tulis blog sebab ni la satu2 nya teman gua untuk gua crita apa yg gua pendam.Siyes cakap gua tak ramai kawan sebab gua susah nak trust orang.So,ni la tempat gua ngadu even gua tau benda ni public kan.But, who care??bukan korang kenal gua pun kan..hahahaha.. But the most reason is, gua memang suka menulis,apa yang gua tulis dalam  ni smua dari hati  gua sendiri. kalo stakat wat blog then nak make it tempat hentam orang tu, dat is not soo me la.Blog ni biar tulis dengan ikhlas.bukan nye nak popular.kalo nak popular sangat2 g masok AF tu.huhhuhuh...

Okla korang. Gua kena chow dulu nih.Misi menyelamat da bermula.Muahahaa.. (^_^)

psst2...tetiba gua dapat phone call dari Ex gua yang lama gila gua reject dulu.Muahaahha..adoiii..slagi leh ngelak gua ngelak kaw2 ye..caiyok2!!

No comments: