Diana Danielle bongkar ketumbuhan dalam rahim????

Entri ni CR copy direct dari email yang CR dapat je eh...
So kalo ada info yang kurang tepat harap di maaf kan... (^_^)



Penderitaan yang dihadapi Diana Danielle diam-diam sebelum ini akhirnya dibongkarkannya apabila memberitahu pihak media yang beliau sebelum ini menderita ketumbuhan berukuran lebih kurang 7 sentimeter panjang dan 3 sentimeter lebar.

Menurut Diana Danielle, pada mulanya dia fikirnya dirinya hanyalah senggugut biasa, namun lama-kelamaan ianya menjadi semakin teruk sakitnya sehingga langsung tidak dapat bangun. Ubat demi ubat ditelan, memang tidak jalan juga. Selepas pemeriksaan doktor barulah Diana dan keluarga dikejutkan yang dia memiliki ketumbuhan pada rahimnya. Jika tidak dibedah, ketumbuhan itu akan membesar dan membentuk kanser. 




Dalam usaha itu keluargana pergi ke China untuk mendapatkan rawatan perubatan cina selepas dicadangkan kawan. Februari lepas pihak Diana sekeluarga mendapatkan khidmat Rawatan Grand Master Xuan Kong yang terkenal dengan kaedah rawatan perubatan Chi, membantu mengeluarkan ketumbuhan D dengan kaedah tenaga dalaman. 

Mujarabnya kaedah rawatan ini, ketumbuhan dikatakan keluar dalam bentuk darah pekat bewarna hitam.
Ujar Diana, dia tidak lagi merungut sakit teruk selepas pembedahan tersebut, selain perlu menjalani proses pembedahan dan makan ubatan herba. 

Hurm..siyesly baru2 ni pun CR ada dengar dari Opismate CR yang dekat China ada pakar dalam rawatan ketumbuhan ni specially breast cancer..sebab ada Uncle Remiser kat sini yang crita wife kawan dia dah fully recoverd from breast cancer after buat medical treatment kat sana.

Cuma ni bagi golongan yang "mampu" la kan.. to those yang tak "berupaya" kita cuba lah sedaya upaya dalam Malaysia ni dah tawakal kepada NYA.. Insyaallah...



~~ C.H.O.W ~~
CikRangers(CR)

1 comment:

Anonymous said...

www.cacare.com for cancer healing. Insya Allah