gua blur..

Ni quick hupdate je k..

Tadi gua dapat phone call dari one guy form Suruhanjaya Security (SC).. agak ketaq gak ar kan gua cakap dengan orang tu tadi. Orang tu tanya gua interested tak nak keja dgn SC? dia da dapat resume gua and nak shortlisted gua dalam intebiu.

Memang pening trus la gua bila dengar dia tanya camtu.. kalo gua interested, intebiu end of dis month..
ADEH LAAA!!!!!! camne ni ye..memang la gua nak keja dgn SC.sape taknak keja dgn big GLC kan..tapi....
tapi...yg buat gua jemm tru ni sebab :

1. contract basis (1stly 6 months..then depends la superior nak cont ke tak)
2. post ( tak kisah sgt if gaji tu mantopp dari yg skarang)
3. gaji tatau brapa..idop kat KL kot..mau blanja tinggi..

Hurm..sure korang kata gua gelabah kan.Baru shortlisted intebiu je da poyo lebih. Ekceli gua bukan poyo..gua tengah serabut ni. Memang la ni je nak intebiu je. Tapi nak p intebiu tu pun bukan nya free kot. Smuanya modal tu.... and kalo gua tak p, gua tak berpeluang rasa camne di intebiu orang2 SC tu..hum... orang tu tunggu jawapan gua sampai esok je..mak aihhh...camna ni...

MEMANG GUA JENGGG GILA NIH..SRABUT.. JIWA KACAU!!!!

No comments: