mantoppp!!!!

Mantopp!!! gua suka word  ni. Tapi gua tak suka bila ayat ni di kaitkan dgn seseorang specially bentuk badan.Lagi2 kalo org cakap kt gua camtu.Siyes tak suka k!! Hurm..nape gua tak suka eh?? Tah..gua pun tatau..

Hehehe..ape daa..benda mantop ni lak gua nak cite kan.Ekecli gua nak cite ni sebab gua da bejaya turun kan 5kg berat gua yg berat bak kayu balak ni je.Muahahaha...Ingat lagi dak gua penah tension pasal badan gua da menggemok dulu. Kalo tak ingat,haa baca SINI k.. tapi yg ada nama Mr.K tu wat2 tak nampak je.Meluat aii tau!!..huhuhuh..

So,atas susa payah nye,Cik adik belon telah berjaya gak turun kan berat badan nye.Even 5kg je kan.Tapi gua da hepppppppppppppppiiiiiiiiiiii sangat2 k..Hope dapat turun lagi la berat badan gua ni.Hahaha..cakap nak jadi mcm Kim Kardashian kan..mUhaha...sengal gua ni.

 ini adalah pic gua yg terlatest!hehehehe...tetap ada unsur2 pink.Sorii...uniform rangers antar dobi lak..hahahaha

Hehehhee...poyo je Cik Adik belon ni kan.hahaha..



inilah sumber insparasi cik adek belon untuk menguruskan dirinya!yg penting nak ilang kan skit pipi temban dan double chin ni ha..ahahahaha...boleh ke?kuikuikui..caiyok2!! Go Go pink rangers!!! :p

2 comments:

Abang Jonni said...

yess... yesss...

go.. go...
pink rangers....

chaiyokk...

DyaMohd said...

hahahah...go abg jonni go..ahaha..
tengs!!