tetek dan perut boroi????

Walaweh...tajuk entri gua ni sungguh 18sx.. but..its ok..bukan gua nak melucah pun kannn..
Dalam entri sebelum ni kan gua ada gitau yang gua melepak kan diri gua kat Shah Alam patu trus lajak ke Cameron Highlands kan.. Haaa..ni yg gua nak stori mori ni..
Masa malam gua sampai Shah Alam tu, gua ada ajak adik gua g skodeng2 Uptown kt Shah Alam tu.. Tah, gua pun pelik. Asal sampai Shah Alam je nak g uptown, asal masuk KL je nak g uptown. Tapi tade mende pun yg gua beli. Ahahahahaa..

So, masa jalan2 tu..tetiba je gua terpandang satu mende ni tergantung baeeekkkk punyeee!!! Siyes gua agak terkejut la coz mende tu tinggi..patu di terangi cahaya lampu plak.. Look sooo stunning!!
Tapi lepas ushar lama2 harusss gua gelak pecah perut kalah tengok Raja Lawak lagi.. sebab..sebab..mende itu sungguh la cilaka bagi gua..


INILAH MENDE CILAKA ITU...



see..seee.. cilaka dak ini mende??? maybe dalam pic ni tak ketara sangat2. But if korang pegi tengok depan, sure gelak nye sebab perut mende ni sangat2 lah boroi wokeh.. Gua pun tatau ape motip dorang wat mende ni???? yg pasti gua hanya nak HAHAHAHAHAHAHAAA.... adoiii la... macam2 betul!!

2 comments:

Dude Mohd Iqbal said...

apa kegunaan benda alah tu? penyedap mata ke? atau perabun mata?

CikRangers (CR) said...

tah..i pun tatau.nak tanya pun segak coz yg jual tu jenjantanzz..hahaha..tp agak unik n lawak la kot..tegantung pusing2 je mende alah tu