gua nak jadi kejam!!!

Huh!!! arini gua rasa marah sgt2.sebab gua rasa gua da tetipu kaw2 nye.Hebat sungguh "lu" tipu gua idop2 kan encik cilanat??apa dosa gua sama lu sampai lu tipu gua camni??lu nak balas dendam kt gua je kan??kalo dulu memang gua buta la sebab apa saja lu wat kat gua,smua nya gua nampak baik.bukan sebab gua anggap lu baik.cuma gua tak suka buruk sangka kat orang.tapi apa lu wat now, lu tak payah explain sama gua pun gua da tau la cilanat weh!!!
Gua tau tak baek kita doakan keburukan org lain.tapi gua nak cakap kat sini, lu ingat lu leh bahagia bila lu da tipu org camni?Huh..silap la..Gua tau sure lu tak imagine gua leh marah camni kan sebab lu tau gua memang baik and tak suka marah2 org.Apa2 yg org wat pun gua tak kesah and maafkan je. Tapi lu da silap perhitungan la cilanat weh..Yes, last time memang gua camtu,tapi bila lu da buat gua macam sampah,lu ingat dua tade hati prasaan ye??? Gua tau lu akan baca gak entri gua ni.Please remember ni ye wahai encik cilanat:

GUA TAKKAN MAAFKAN LU SAMPAI BILA2 PUN..!!!!! SELAGI LU TAK MINTAK MAAF KAT GUA,JGN HARAP GUA AKAN MAAFKAN LU!!

Gua bukan nak berdendam jauh skali gua nak sakit hati dengan lu. Cuma gua nak lu tau gua bukan barang yg lu leh suka suki nak test2,nak tipu2!!Slama ni life gua da cukup hepi tapi bila lu datang balik dalam hidop gua,smuanya jadi hancur lu tau tak!!!!Maafkan gua kalo lu rasa gua kejam tapi gua rasa gua TAK SEKEJAM and se CILAKAK LU!!!!

No comments: