lelaki dan bulu

Tadi kan..masa gua p lunch time. Ada la 1 table ni penuh dgn mamat-mamat. Di sebab kan sekor mamat ni ushar gua, gua pun mengushar kan lah dia balik.Hahaha.. bile lagi nak wat dosa mata kan.. Tapi nak di jadikan cite, gua ushar dia jap je sebab gua sentap!! hahahaha..adoiiii...geli la bang.. sori yee...

Nak tau sebab ape gua sentap?? sebab abg tu jenis berbulu arrr..Ok, dgn rasminya gua nak gitau kat sini GUA ALLERGIC skit la dgn lelaki yg berbulu ni. Kalo berbulu skit2 tu ok lagi la. Tapi ni kalo yg agak berbulu..err..adooiii..memang gua seram sejuk la..So, to cek abang yg jenis berbulu tu, maafkan gua la ye..gua tatau nape, tapi inilah gua...

hadoiii...seram sejuk meremang segala bulu tgk ni..tapi gua tak nak kutuk lebih2..nanti Tuhan kasi kat gua laki bebulu baru padan muka gua..Hohohoho..oh NOOOOO!!!!!

No comments: