tsunami

Tadi smua orang di dunia di digemparkan dgn berita Jepun telah dilanda Tsunami. Gua pun cuak je bila dapat tau cerita tu. Gua dapat rasakan betapa takutnya perasaan raktyat2 kat Jepun tu. Gua rasa bukan rakyat kat Jepun je, tapi smua rakyat di dunia ni sure berasa cuak dan takut gak.

Gua bertambah takut coz sekarang ni kan kita di dalam amaran berjaga2. Opis gua ni lak terletak betul2 bersebelahan laut. Laut Padang Kota Lama tu. Just dihalang dengan satu tembok je. Masa tsunami yg jadi aritu, opis gua pun dapat tempias gak. Sekarang  ni ujan lebat sangat2 kat luar. Angin pun leh tahan kuat gak nih. Gua dok ulang alik kat sliding window je dok perhati movement air laut tu. So far, nampak macam Alhamdulillah je. Gua berdoa sangat2 tak jadi apa2 kat sini untuk kali ni. Amin...

No comments: