kahwin

Hurm..korang..korang penah rasa tak 1 feeling pelik macam tetibe je korang rasa sangat2 nak kawen? [ni gua tanya bg yg bujang je ye..] Hahahaha..gilosss gua ni. Ekceli gua slalu je ada feeling mengong camni tau. Tapi yg funny nye, mood gile nak kawen ni dia datang kejap2 je. Macam slalu nye dalam 2 3 ari je.. Kira dalam 2 3 arini memang gua eksaited la cite pasal baju kawen, theme color utk wedding and macam2 yg merepek lagi lah.Huhuhuhu..

But abes je 2 3 aritu..angin gila gua datang plak untuk taknak kawen. Kalo orang cakap pasal kawen pun gua tutup tinge ketat2. Kalo yg bising2 kt gua tanya bila gua nak kawen, gua leh lak wat bodo je.. Sumtimes mak gua cakap gua ni sasau.Hahahahahha....tapi bg gua senang je.. Tu maksud nye, gua belum nak kawen la.Senang je kan..Saja2 je syok2 ada angin gile camtu.

Agak2 korang pun ada tak angin gilossss camni????Ahahahahha...



amik haa..mood gilosss ini datang lagi...Ahahahahahaa... Papai olssss (^_*)

No comments: