mereka sama

Hurm...gua tak berapa nak ok skit ni. Tah la..ni smua pasal gua terserempak dengan sorang mamat ni. Mamat ni takde problem pun. Tapi gua yang problem dgn dia coz muka dia 80% iras2 ex gua yg tak guna itu. Huh!! 1st tengok memang gua tersentap gila ah! Rasa macam nak terus g penampar je. Tapi slamat nilai2 kesabaran gua ni tinggi la jugak. Gua rilex dulu. Skodeng dia lama2 and Alhamdulillah yg depan gua sekarang ni is orang lain. Haissshhh...slamat gua tak bagi dia free tangan cap lima. Kalau tak, abes la gua. Huhuhh..tau takot.. :p




Gua pun tatau nape la ada lagi orang lain yg muka iras2 dia. Huh..!! pity la mamat tu coz muka dia leh iras dgn ex gua. Naseb ko la mamat. Jangan prangai ko sama macam dia dah la. If sama gak, memang dashat la!!
Hurm..memang kadang2 org cakap ada pelanduk dua serupa kan? Tapi takpe, maybe Tuhan jumpakan gua dgn pelandok yg sekor lagi tu smalam coz nak uji gua. Wallahhualam la..yg penting gua leh sabar lagi even mentally ada goyang skit till now. Muahahahaha... papai !!

No comments: