SAYA NAK JADI PROTEGE JAMALUDDIN.NET

Yeah..pagi ni BW ke blog Jamaluddin.Net tengok2 encik Jamal tengah mencari protege2 untuk blog beliau.. So, apa tungg lagi.Mai kita pakat2 join... :)


Sapa2 nak join dah nak tau syarat2 nye boleh la click kat banner Jamaluddin.Net ni ye..



Kenapa CR nak jadi protege Jamaluddin.Net ni??

Sebab nye..secara sedar atau tak, CR memang banyak ikut tutor2 yang di sediakan dalam belog ni. Then CR gak selalu terjah blog ni untuk cari informasi terkini sebab blog Jamal ni dia tak macam certain2 blog lain yang slalu banyak update tapi isinya ala kadar je..
1 contoh tutor terbaru yang CR dah ikut adalah cara bagaiman nak letak Meta Tag. Hehehehe..Tu pun CR sendiri tak sure jadi ke tak Meta Tag CR tu...sorii ye Jamal.... :)

Kenapa Jamal patut pilih CR sebagai protoge?

Hurm..bab ni yang susah ni sebab CR tak pandai melobi diri...ngeehhh... Rasanya CR patut dipilih sebab CR ni kurang ilmu skit tentang dunia blog ni. Kiranya memang kain putih lagi la yang perlu bantuan water color untuk mencorak dan mencantikkan nya supayan ianya dapat menjadi sesuatu yang bernilai in future..Insyaallah... :)

Berapa kerap CR update blog ni?

Errr..ni susah skit nak jawab la..coz kekerapan update blog bergantung kepada kelajuan speed idea yang datang.Heheehe..kalo banyak idea,banyak la entri untuk hari tu. Tapi if speed idea menjunam, maybe blog ni akan ada 1 entry per/day je kot...


So,tu aje lah yang CR leh gitau dan jawab untuk complete kan syarat2 untuk melayakkan diri menjadi protege Jamaluddin.Net ini. Hehehehehe..salah silap harap di maaf kan.. (^_^)

~~ C.H.O.W ~~
CikRangers(CR)

9 comments:

Ir. Jamal said...

Assalamualaikum CR,

Jamal singgah sini baca entry CR. Dan Jamal nak bgtau yang META TAG untuk blog CR nie dah jadi sebenarnye. Jamal dah check nie...Tahniah ye.

Dan untuk pemilihan protege tue, InsyaAllah akan Jamal pertimbangkan ye. Nanti kalau berjaya Jamal inform kat entry nie tau..

Maybe keputusan akan keluar dalam sehari dua nie. Sebab macam ramai je nak join, so Jamal kena cepat-cepat tutup. Takut ramai pulak yang keciwa nanti..hehe

Ku Azhar said...

ooo...hehehe..kna jmpa doctor cpt2 tu..lps tu buh gmbar :D

CikRangers (CR) said...

Jamal: waalaikumsalam..meta tag CR dah jadi??hihiih..hepi nye..thanks bnyk2 kat Jamal ke sebab guide then siap tlg check kan lagi utk CR.
Cr akan tunggu result ni tau.Kalo tak dapat pun CR tetap terjah blog Jamal gak nanti.. :)

Ku: hahahahha...boh gambar sapa?Encit Jamal ke???ngehhh

lepak said...

CR : Good luck yer CR....huhuhuh.........

CikRangers (CR) said...

tq encik LEPAK... (^_^)

Ir. Jamal said...

Tahniah kepada semua yang dah terpilih nie.

Diharapkan korang semua dapat email Jamal dan perkenalkan diri sikit ye, dapat jugak eratkan hubungan diantara kita semua nanti.

Emailkan butiran diri dan blog korang ke...

jamaluddin_ab@yahoo.co.uk

Untuk memudahkan Jamal share tips-tips terbaru nanti..

:-)

+_Miss.Jannah_+ said...

datang datang jenguk CR. :D
tahniah ye CR.. ;)

CikRangers (CR) said...

Jamal: terima kaseeehh cekguuuu...hehehehe...info da email..sori lambat skit.. :)

Miss.Jannah: tima kasih ye..dtg2 la jenguk selalu..hihihihi :)

Norhisham Nordin said...

salam cik rangers... dtg dr blog jamal... salam 1protege... huhu...

Norhisham Nordin : Jom Singgah Blog Saya