sorry..not in mood today

If ikut hati memang sangat2 nak kasi entry terbaek dan sengal hari ni..Tapi apakan daya, CR tak berdaya nak mengerah otak dan minda untuk mencari idea2 yang sengal dan terbaek dari ladang.. Waaaa... siyes sedih ni dan air2 flu pun laju mencurah2 sama... :p

Di sebab kan Demam yang agak teruk, CR tak dapat menghasilkan entry yang bagus..Teruk kan CR ni.. papepun CR janji akan kembali dengan entry2 sengal macam selalu untuk smua kengkawan CR dalam dunia belog ni... Insyaallah...

Doakan CR cepat2 sembuh ya semua...!!!!!


~~ C.H.O.W ~~
CikRangers(CR)

5 comments:

Akulah Pak Lan said...

semoga cepat sembuh

mykhalis said...

banaykkan berehat..dah sihat nnt sila kembali seperti sedia kala

CikRangers (CR) said...

Paklan: tenkiuuu..agaknye demam u dah merebak ke cni la..muahahahah

Khalis: tenkiuuu...demam terkejut sebab bace entry perompak di rogol tu kot.hahaahahah.. :p

Almade Nespesor said...

mkn ubat, kasi cepat sehat =)

CikRangers (CR) said...

almade: tenkiuu so mashhhh :)