Wooowwwweeee..sedap tuuuuuu..ada sapa2 nak blanje?








Pergh..sangat2 tak menahan nengok eskrim2 dengan kek kt atas ni..waaaaaaaa.....no agak2 kalau diskaun pun sure mahai gak lagi nih.Hahhahaa..sangat kedekut CR nih. Ekceli bukan kedekut la wehs..CR berhemah dalam bebelanja je.Wakkkakaakkaka...


Tapi kalau dah tringin sangat2..hemah2 ni dah takde dah. Serbu je.. Jom smua kita makan BR ni.. errkkss..ada sapa2 baekk ati nak blanja CR bukak posa dengan BR nih??? waaaa...***larikkkkkkkkkkk..........*

~~ C.H.O.W ~~
CikRangers(CR)

7 comments:

apisv2 said...

aiskrim ke kek? ;p

CikRangers (CR) said...

apisv2 : kalo org nak lanje xleh demand2..hehehee..kek bleh,eskrem pun bole..apa pun boleeee...hehehehe

Akulah Pak Lan said...

Baru terpikiaq nak p beli tadi...I need icecream therapy

Taufan Bin Ribut said...

belanje saye boleh?^_^hahaha..



Entri Terkini :Meriam buluh versi moden minimalis glamour

Entri terdahulu :Tips untuk bangun sahur versi #haramjadah

kopisoda said...

huhu. cara jugak buka makan kek aiskrim. ngeee :P

CikRangers (CR) said...

PakLan: heheeh..mcm sama ja pikiran kita kan.wakakakak

topan: muleh2..mai cni mai..

Kopisoda: hahaha..skali skala tukar menu. :)

Wanz Mejuez said...

adehhh da lama tak mkn benda alah ni..... terliur plak rasanya...huhhuuuhhuuu