adoiiii...penat nye puasa...

 Arghhhh...puasa-puasa ni ngantok je kan..jom tido jap lah.huarghhhhhhh......... hope takde la orang jahat dan alien datamg menyerang... * sila lah dodoikan gua nih..arghhh...*












ayoooooo.... puasa-puasa  ni gile habis la energy gua. lu orang semua sebok je nak terbang tinggi-tinggi dotcom..eh silap..nak terbang tinggi2. lu orang ingat tak penat ke haaa bulan- bulan posa ni dok terbang pimai-pimai. So, start bulan posa ni gua tak mau terbang dah!!!!




 Naik beskal sudaaaaa!!!!





~~ C.H.O.W ~~
CikRangers(CR)

6 comments:

Wanz Mejuez said...

aikk?? lain macam je.. eheheh sabar2... :D

CikRangers (CR) said...

hehehhe..tue blue rangers la.bkn pinkrangers.hihihi..pinkrangers gagah brani lagi ni.wakakakaka

Ecah Ecot said...

ni geng2 cik rangers la ni...ish2..ape nk jadi la..hehe

Abang Jonni said...

blue rangers dah terbongkang.... huhuhuhu.... x sahur la tu.....

CikRangers (CR) said...

ecah: hahahahhaa..geng2 CR eh..dan2 CR x ngaku sebab dorang dah lunyai camni time posa.hahaaa

abg jonni: sahur overload ni bang jonni weh

kopisoda said...

kah kah ultraman bawak beskal haha :P