mee sotong..nyum3...sapa mau????

Blurppp...opssss!! soriiiiii... syukur Alhamdulillah.. kenyang sudah berbuka tadi.
Kenyang sangat2 dah ni  bak kata mak CR kan, kenyang sampai termonyeh-monyeh...hehehehehehe..

Apa menu bebuka u olss tadi??? Hurm....i can smell2 tau..smell macam sodappppp ja tu... :p
Nak tau apa menu CR arini..Jeng3... sila tahan ayaq lioq u olss dari meleleah  tanpa filter naaaaa...





 Tarraaaa.... mempersembah kan.. MEE SOTONG padang kota lama atau MEE PATHA... hehehehhee... Pergh...elok sangat la kan perut kosong2 p melantak mee plak. Kompom malam ni CR tidoq bertemankan minya YuYi cap limau.huhhuhuhu.. tapi tak kesah la. Dah hari2 dok makan nasik ja time bebuka. Nak gak try benda lain kan.

Tapi mee sutun ni  memang terbaekkk lah!!! kalau u olss mai Penang ni, memang WAJIB k mai rasa mee sotong ni yang terletak di astaka kota lama ni..


Dan ni plak nama gerai mee tersebut..Hehehehe...


Dan ini pulak mamu yang dok goreng mee tu. CR rasa dia ni kot tokei gerai nih...




So, itu saja menu bebuka CR untuk posa ke 9 ini.Hehehehe..ok bubbye u olsss..manja-manja aje..wakakakaka..

~~C.H.O.W ~~
CikRangers(CR)

2 comments:

Wanz Mejuez said...

sedappppppp nk jgk..... =)

CikRangers (CR) said...

mejuez: boleh2..mai sini mai..