Saya tak akan bersuara lagi...

Awak, kenapa mesti awak lakukan ini terhadap saya???
Setelah apa yang saya beri dengan penuh pengharapan agar saya dan awak akan melangkah ke satu ruang yang lebih selesa dan penuh dengan ikatan.

Awak, saya tau peristiwa lampau banyak membuat awak berduka. Tapi adakah semua itu salah saya? Ya,kalau awak beranggapan semua itu berpunca dari saya, saya terima. Tapi awak, awak seharusnya sedar yang setiap perhubungan tak penah ada yang sempurna awak. Dalam perhubungan kita, mesti ada juga salah yang datangnya dari awak dan dari saya juga, Sebab kita manusia tak pernah ada yang sempurna awak.

Awak,saya cuba mencari dan memberi ruang di hati saya untuk awak kembali. Tapi kenapa awak sedikit pun tak pernah mengerti? Saya tak pernah meminta lebih dari awak. Cukup lah sekadar awak mengerti hati dan perasaan saya selama ini.

Awak, bermula nya hari ini, awak jangan khuatir lagi. Sebab saya tak akan buat awak rasa terpaksa dan tersepit dengan keadaan. Awak tak akan dengar lagi setiap pertanyaan dari saya yang hanya akan membuatkan awak mual, fobia,tak suka dan macam2 lagi. Saya janji awak... Saya janji dengan setulus hati saya. Ambil lah seberapa banyak masa yang awak perlukan untuk mencari diri awak dan menilai siapa saya dalam hidup awak. Kerna...

SAYA TAK AKAN BERSUARA LAGI untuk mengingat kan awak tentang segala-galanya...

No comments: