kentut?????

Hurm...dalam dunia ni sape yang tak pernah rasa kentut,terkentut,mengentut atau di kentut?Hahahahha..kalo tak pernah rasa sila bawak pi jumpa doktor ye.. rasa-rasa urat kentut uolss tu dah tersumbat agak nye. :p

Tetiba lak nak wat entry pasal kentut ni kan. Macam tak senonoh je. But ada aku kesah???huhuhuu
CR nak tanya la kan.Korang keje dok dalam opis tu 8jam 1 ari. Ada tak korang penah terbau kentut dalam opis korang tu?? CR dah bertapa kat sini hampir 5taun dah. Tapi yang pelik nye skali pun CR tak perbah terbau busuk pruttttt dalam opis ni.. pelik bin ajaib kan??Aahahahaha...
CR rasa dorang ni semua mempunyai montot yang berEdukesyen tau.Sebab tu takde kentut sana sini.. Termasuk dengan CR gak la..heheheeheh..




So kat opis uolss lak camne la gamak nye eh? ke u olss yang suka melepas kan angin dalam opis dan orang lain terpaksa tahan idong amik napas panjang dengan bau yang kurang sedap itu.. :P


 p/s: ada orang cakap,kentut tu sihat tau.yang tak kentut tu la tak normal..ahahahahaha...


~~ C.H.O.W ~~
CikRangers(CR)

6 comments:

AZTIQAH said...

kentut mengeluarkan angin dalam bdn
oh yeah

CikRangers (CR) said...

hhaha..cer tak kentut 1 ari,mau kembong perut tu haaaa :p

AesyaZealous said...

kentut itu best!!

Akulah Pak Lan said...

Jgn kentut merata

CikRangers (CR) said...

paklan..kentut tu seksi what..hihihihi

mykhalis said...

ermm.. Khalis keje sorang2 je.. takde cover2 nak kentut..wahahha