rindu nak jadi student

Arini pinkrangers telah slamat mengEMERGENCY LEAVE kan diri nya dari kerja. Ekceli gua sakit.Di sebabkan gua takde transport untuk ke klinik mencilok MC, maka dgn slumbernya gua telah menyeSMS kan kepada bos dan kawan gua yg gua on EL arini dan esok. So,mlepak la gua kat umah di temani ubat2 migrain dan domam yang tak sedap ini.Huh tak suke btul la!!!

Dok lexlexkacang kat umah ni kan, gua tingat je zaman2 begelar student dulu.Dun care la masa time student skola or sudent IPT kan..GUA MISS GILA ZAMAN BEGELAR STUDENT!!! masa jadi student takde lak gua kena migrain2 ni smua.Bila da keja ni asal sakit pala je migrain,asal migrain je sakit pala.hahahaha..siyes teruk la.

Masa time study dulu,takde makna nye nak srabut kan otak pikir server nak down la,mailserver hangg la, bos ok ke tak ari ni and macam2 lagi la. Rasa malas nak masuk clas, gua ngelat.hahahaha..tido je kat umah.takpun layan games dgn cite korea sampai lebam. Malam2 leh lepak sampai pagi.takde nak srabut pikir ee..sok nak masuk keja awal ni.kena tido awal.hahaha..adoii la..kalo la zaman keja ni seindah zaman study kan???? alangkah best nyeeee....

So, to hadek2 yg stil berstatus STUDENT tu, enjoy la zaman student ni puas2 and wisely ok. sebab once u olss da masuk alam kerja, its totally diffrent tauu..nanti u olss da keja,baru u olss paham ape gua mrepek ni...
Wokeh arr.. ubat time suda sampai. Mata mau berpinar lagi ni.Saje je kan cari pasal update blog. Ni kalo mak gua nampak ni haruss kena zaaaazzzz.. Papai.. (^_*)

No comments: